AUTOSPECIALĂ CU PLATFORMĂ ŞI MACARA - 26.400 DFA (6X6)

Sarcina utila : 9 t (t)

Autospecială cu platforma multifunctionala si macara , 6 x 6 , roţi simple faţă, duble spate. Destinată pentru incarcarea,descărcarea şi transportul de materiale si containere . Cabină pentru 2 persoane . Funcţionează cu combustibil NATO F34, F54. Capacitate trecere vad (mm) : 800. Masă remorcabilă (kg) : 20.000. Autospecială cu platforma multifunctionala si macara , 6 x 6 , roţi simple faţă, duble spate. Destinată pentru incarcarea,descărcarea şi transportul de materiale si containere . Cabină pentru 2 persoane . Funcţionează cu combustibil NATO F34, F54. Capacitate trecere vad (mm) : 800. Masă remorcabilă (kg) : 20.000.

PERFORMANTE
Viteza maxima: 100 (Km/h)
Rampa longitudinala: 20 (%)
Rampa transversala: 15 (%)
Model: 24 (m)
Unghi atac: 30 (�)
Unghi de degajare: 25 (�)
Interval temperaturi: -33…52 (�C)

DIMENSIUNI SI MASE
Masa totala admisa: 26000 (kg)
Masa proprie autosasiu: 9000 (kg)
Lungime totala: 9920 (mm)
Latime totala: 2500 (mm)
Inaltime totala incarcat (neincarcat): 3480 (mm)
Garda la sol fata (spate): 330 (mm)

SUPRASTRUCTURA
    Platformă metalică cu obloane laterale rabatabile și demontabile cu sistem de prindere container - prelată și covergi, centuri de prindere. Macara articulată Palfinger PK7501 A cu sarcina de ridicare 2 t la 2,75 m sau 1,1 t la 5,8 m, cu sistem de calare hidraulic. Platformă metalică cu obloane laterale rabatabile și demontabile cu sistem de prindere container - prelată și covergi, centuri de prindere. Macara articulată Palfinger PK7501 A cu sarcina de ridicare 2 t la 2,75 m sau 1,1 t la 5,8 m, cu sistem de calare hidraulic.

ECHIPARE

MOTOR

Tip: Tip: MAN D 2066 LF - Diesel, 4 timpi, 6 cilindri în linie, supraalimentat, răcit cu lichid cu EVB.
Cilindree: 10,518 l (l)
Putere nominala: 294 kW ( 400 CP )/ 1900 rpm
Cuplu maxim: 1900 Nm / 1000 – 1400 rpm
Nivel de poluare: EURO 5
Optiuni: EURO 3
 

TRANSMISIE

Ambreiaj: Tip : F & S - MFZ 430, monodisc, uscat,
Cutie de viteze: Tip: ZF 16S 2230, mecanică sincronizată cu 16+2 trepte de viteză.
Convertizor de cuplu: Opțional cutie Allison
Cutie de distributie: Tip: ZF VG 2000/300 cu 2 rapoarte de transmitere, cuplare axa fata optionala.
Axa fata: Tip: SISU, FSDP10S, directoare, motoare.
Punte spate: Tip: tandem SISU, FR2P32S, motoare, cu diferenţial blocabil .

CABINA
    Tip: FNL, metalică, medie, cu 2 locuri, rabatabila, oglinzi retrovizoare, instalaţie de încălzire şi ventilatie. Aer conditionat si incalzire independenta. Tip: FNL, metalică, medie, cu 2 locuri, rabatabila, oglinzi retrovizoare, instalaţie de încălzire şi ventilatie. Aer conditionat si incalzire independenta.

ROTI

Pneuri: 315/80 R 22,5, profil mixt. - simple faţă / duble spate 315/80 R 22,5, profil mixt. - simple faţă / duble spate
 

FRANARE

Sistem de franare: Integral pneumatică, cu 2 circuite independente faţă/spate, asistată ABS şi EVB.



Romania, Brasov - 500419, str. Poienelor nr. 5
Departament Vanzari
Departament Tehnic