AUTOCAMION PENTRU TRANSPORT CONTAINER SPECIALIZAT (ATCS) - 22.290 DFAEG (6X6)

Sarcina utila : (t)

Autocamion militar, 6x6, montaj roţi simple faţă şi spate, proiectat pentru transport containere specializate, cu capacitate mare de progresiune în teren accidentat. Poate transporta 2+1 persoane în cabină si următoarelor tipuri de containere : tip ISO 1C, ISO 1D, NATO 1, NATO 2, NATO 3, UEO 1, UEO 2 . COMPATIBILITATE NATO : sistem de iluminare camuflat , interfaţă electrică, pneumatică , remorcare şi recovery, vopsire. Funcţionează cu combustibil unic NATO . Adancime vad : 700, Putere specifică (CP/t) : 16,2. Masă remorcabilă : 8000 Autocamion militar, 6x6, montaj roţi simple faţă şi spate, proiectat pentru transport containere specializate, cu capacitate mare de progresiune în teren accidentat. Poate transporta 2+1 persoane în cabină si următoarelor tipuri de containere : tip ISO 1C, ISO 1D, NATO 1, NATO 2, NATO 3, UEO 1, UEO 2 . COMPATIBILITATE NATO : sistem de iluminare camuflat , interfaţă electrică, pneumatică , remorcare şi recovery, vopsire. Funcţionează cu combustibil unic NATO . Adancime vad : 700, Putere specifică (CP/t) : 16,2. Masă remorcabilă : 8000

PERFORMANTE
Viteza maxima: 90 (Km/h)
Rampa longitudinala: 30 (%)
Rampa transversala: 20 (%)
Model: 12.3 (m)
Unghi atac: 30 (�)
Unghi de degajare: 30 (�)
Interval temperaturi: -33…52 (�C)

DIMENSIUNI SI MASE
Masa totala admisa: 22000 (kg)
Masa proprie autosasiu: 10000 (kg)
Lungime totala: 9675 (mm)
Latime totala: 2500 (mm)
Inaltime totala incarcat (neincarcat): 3200 (mm)
Garda la sol fata (spate): 385 (mm)

SUPRASTRUCTURA
    Metalica, specializata pentru transportul urmatoarelor tipuri de containere : tip ISO 1C, ISO 1D, NATO 1, NATO 2, NATO 3, UEO 1, UEO 2 .Dispozitive de prindere Twist-lock. Metalica, specializata pentru transportul urmatoarelor tipuri de containere : tip ISO 1C, ISO 1D, NATO 1, NATO 2, NATO 3, UEO 1, UEO 2 .Dispozitive de prindere Twist-lock.

ECHIPARE

MOTOR

Tip: Tip : MAN 0836 LFL – 4 timpi, 6 cilindri în linie, răcit cu lichid, intercooling, fara catalizator.
Cilindree: 6,871 l (l)
Putere nominala: 213 kW ( 290 CP ) / 2300 rpm
Cuplu maxim: 1150 Nm / 1200-1750 rpm
Nivel de poluare: EURO 5
Optiuni: EURO 3
 

TRANSMISIE

Ambreiaj: Tip : F & S - MFZ 390, monodisc, uscat,
Cutie de viteze: Tip : ZF – 9S 1310, mecanică sincronizată cu 9 trepte de mers înainte şi 1 de mers înapoi.
Cutie de distributie: Tip : – ZF VG 750, mecanică, opţional cuplată axa fata , 2 trepte,
Axa fata: Tip : RABA, tip 783-27, directoare, motoare,
Punte spate: Tip : RABA, tip 784-26 & 784-76,, motoare cu diferenţial interaxial şi transversal blocabil.

CABINA
    Tip : FNL militarizată, metalică din tabla zincata, post de conducere avansat, rabatabilă, parbriz panoramic , sistem de încălzire şi ventilaţie, trapă pe acoperiş, aer condiţonat,oglinzi retrovizoare, echipamente speciale. 2+1 locuri.

ROTI

Pneuri: 14.00R20 profil ON – OFF road - simple în faţă şi în spate - sistem de umflare din mers Syegon 14.00R20 profil ON – OFF road - simple în faţă şi în spate - sistem de umflare din mers Syegon
Optiuni: Optional :14.00R20 profil noroi
 

FRANARE

Sistem de franare: Integral-pneumatic cu 2 două circuite independente, cu ABS si EVB.

TROLIU

Hidrauilic , 10 t forta max, 50 m cablu, tractiune fata sau spate Optional :electric, 6,7t forţa max, montaj faţă . Hidrauilic , 10 t forta max, 50 m cablu, tractiune fata sau spate Optional :electric, 6,7t forţa max, montaj faţă .



Romania, Brasov - 500419, str. Poienelor nr. 5
Departament Vanzari
Departament Tehnic