AUTOBASCULANTĂ 18 MC - 38.440 VFK (8X4)

Sarcina utila : 24.5 (t)

Autobasculantă cu volum util de 18 mc şi o sarcina utila de 24.5 t

PERFORMANTE
Viteza maxima: 96.0 (Km/h)
Viteza maxima limitata electronic: 90.0 (Km/h)
Rampa longitudinala: 30.0 (%)
Rampa transversala: 20.0 (%)
Model: 14.4 (m)
Diametru de gabarit exterior la viraj: 15.8 (m)

DIMENSIUNI SI MASE
Masa totala admisa: 38800.0 (kg)
Masa proprie autosasiu: 13500.0 (kg)
Masa utila (inclusiv personal): 24500.0 (kg)
Lungime totala: 8340.0 (mm)
Latime totala: 2500.0 (mm)
Inaltime totala incarcat (neincarcat): 3440 (3490) (mm)
Garda la sol fata (spate): 320 (320) (mm)

SUPRASTRUCTURA
  • Constructie metalică, cu oblon spate pendulant,din oţel de granulaţie fină HARDOX 450
  • Volumul benei 18 mc
  • Unghiul maxim de rabatere al benei 51 grade
  • Controlul basculării benei din cabină

ECHIPARE

MOTOR

Tip: MAN D 2066– Diesel, 4 timpi, 6 cilindri in linie, supraalimentat, răcit cu lichid, cu EVB
Cilindree: 10518.0 (l)
Putere nominala: 324 kW (440CP) / 1900 rpm
Cuplu maxim: 2100 Nm / 1000 – 1400 rpm
Nivel de poluare: EURO5
 

TRANSMISIE

Ambreiaj: Tip: F&S MFZ 430, monodisc uscat
Cutie de viteze: Tip: ZF 16S2220, mecanică sincronizată cu 16+2 trepte de viteză.
Optional: transmisie automata Allison
Axa fata: Tip: AF 7.5 + AF7.5, simplă, directoare, nemotoare
Punte spate: Tip: tandem PT 13 + PS 13, tandem, motoare, cu diferenţial blocabil
Optiuni: sistem de ungere centralizat

CABINA
    Tip: FNL, medie, cu 2 locuri, cu scaun şofer şi însoţitor-scaune reglabile cu suspensie mecano-hidraulică, rabatere cu cilindru hidraulic, oglinzi retrovizoare, instalaţie de încălzire şi ventilaţie,aer conditionat WEBASTO claxon intermitent pentru mers înapoi, geamuri acţionate electric, radio CD

ROTI

Pneuri: 315 / 80 – R 22,5 - 12+1 buc tubeless, profil on/off
Jante: 9.00 X 22.5 - 12+1 buc
 

FRANARE

Sistem de franare: Integral pneumatică, cu 2 circuite independente faţă/spate, asistată ABS şi EVB



Romania, Brasov - 500419, str. Poienelor nr. 5
Departament Vanzari
Departament Tehnic