TRANSPORTOR PONTOANE - 26.400 DFAES (6X6)

Sarcina utila : 24.0 (t)

Vehicul special destinat transportului de pontoane auto‑propulsate. Foloseşte un autoşasiu 6 x 6 permanent cuplat, roţi simple faţă si spate. Cabină pentru 6 persoane cu sistem de iluminare camuflat, cu interfaţă pneumatică şi electrică NATO. Funcţionează cu combustibil NATO

PERFORMANTE
Viteza maxima: 90.0 (Km/h)
Rampa longitudinala: 25.0 (%)
Rampa transversala: 15.0 (%)
Model: 23.5 (m)
Unghi atac: 35.0 (�)
Unghi de degajare: 45.0 (�)
Interval temperaturi: -33…52 (�C)

DIMENSIUNI SI MASE
Masa totala admisa: 36000.0 (kg)
Lungime totala: 10600.0 (mm)
Latime totala: 3500.0 (mm)
Garda la sol fata (spate): 390.0 (mm)

SUPRASTRUCTURA
    Semitrailer autopropulsat tip PFM-SIR, class 70 Masa proprie pontoane cu semitraile 24000 kg Lungime ponton modul 10 10 m Lăţime pontor în poziţia de transport 3,6 m Lăţime pontor în poziţia extinsă 10,2 m Înălţime ponton în poziţia de transport 2,1 m Înălţime pontor în poziţia extinsă 1,3 m Lăţime cale de rulare asigurată 4 m Greutate ponton 10500 kg Portanţa ponton 70000 kg Viteza de deplasare cu mijloace proprii – descărcat 3,5 m/s – încărcat 3 m/s Timp de asamblare – ponton de 60 m 23 persoane

ECHIPARE

MOTOR

Tip: MAN D 2066LF - Diesel, 4 timpi, 6 cilindri în linie, supraalimentat, răcit cu lichid, cu EVB
Cilindree: 10518.0 (l)
Putere nominala: 400 CP / 1900 rpm
Cuplu maxim: 1900 Nm / 1000 – 1400 rpm
Nivel de poluare: EURO5
Optiuni: -EURO3
 

TRANSMISIE

Ambreiaj: Tip: F&S 430 MFZ, monodisc uscat
Cutie de viteze: Tip: ZF 16S2220, mecanică sincronizată cu 16+2 trepte de viteză Opţional - transmisie automată Allison
Cutie de distributie: Tip: VG2000 cu 2 rapoarte de transmitere
Axa fata: Tip: PF 7 directoare, motoare
Punte spate: Tip: tandem PT 13 + PS 13, motoare, cu diferenţial blocabil

CABINA
    Tip: FNDL, metalică, mare,rabatabila cu 6 locuri, si 4 usi, oglinzi retrovizoare ,instalaţie de încălzire şi ventilaţie, aer condiţonat. Echipament special.

ROTI

Pneuri: 395/85 R 20, profil mixt
Optiuni: simple faţă / spate sistem de umflare din mers
 

FRANARE

Sistem de franare: Integral pneumatică, cu 2 circuite independente faţă/spate, asistată ABS şi EVB

TROLIU

SEPSON, hidraulic, 10 t forţa maximă, 50 m lungimea maximă cablu, ieşire spre faţă şi spate

SA

Optiuni: 3,5” JOST cu mobilitate mare



Romania, Brasov - 500419, str. Poienelor nr. 5
Departament Vanzari
Departament Tehnic